Update cookies preferences

Zadzwoń do nas 24/7

+48 576 324 337

Godziny otwarcia

Czynne całodobowo

 

Dlaczego warto zainwestować w nowoczesna stronę www

Dlaczego warto zainwestować w nowoczesna stronę www

Wielu przedsiębiorców staje przed niezwykle ważną kwestią, jaką jest prowadzenie swojego biznesu w internecie. Wydawać by się mogło, że strona www potrzebna jest wyłącznie w przypadku sklepów internetowych czy dużych, rozpoznawalnych marek.

Wielu przedsiębiorców staje przed niezwykle ważną kwestią, jaką jest prowadzenie swojego biznesu w internecie. Wydawać by się mogło, że strona www potrzebna jest wyłącznie w przypadku sklepów internetowych czy dużych, rozpoznawalnych marek. Nic bardziej mylnego! Dziś obecność w sieci jest niezbędna, jeśli chcemy zawalczyć z konkurencją o klientów, zapewnić im treści, których oczekują, a także zadbać o pozycję eksperta w danej branży.

Strona internetowa www – dla kogo?

Jest to pytanie retoryczne, ponieważ witryna internetowa sprawdzi się w przypadku absolutnie każdej branży. Niezależnie od tego, czy jesteśmy wydawnictwem, agencją reklamową, restauracją, dystrybutorem maszyn, placówką edukacyjną, biblioteką, operatorem sieci czy serwisem komputerowym, strona internetowa to must have w dzisiejszych czasach. Dzięki witrynie www klienci mogą dowiedzieć się nie tylko o naszych usługach czy produktach, ale także z łatwością znajdą nas na mapie, pogłębią swoją wiedzę, a nawet polecą innym potencjalnym klientom.

Jak powinna wyglądać strona internetowa?

Zależnie od charakteru działalności, witryna www może wyglądać różnie. Dobór szaty graficznej, kolorystyki, logo, czcionki tekstu czy układu menu to elementy, które możemy dobierać samodzielnie, dopasowując je wedle własnego uznania.

Istnieją jednak wspólne wytyczne, dotyczące każdej strony, których pominięcie może nas kosztować więcej niż mogłoby się wydawać. Pierwszą z nich jest funkcjonalny i przejrzysty interfejs. Dzięki niemu, użytkownik wchodzący na nasz portal www, z łatwością będzie potrafił się na nim poruszać. Chodzi więc nie tylko o ogólny wygląd witryny, ale także wszystkie inne elementy, jakie się na niej znajdują: menu, stopka, kategorie itd. Warto tutaj korzystać z zasady mniej znaczy więcej, która pomoże stworzyć prostą i intuicyjną nawigację. Dlaczego jest to ważne? Dlatego, że witryna jest naszą wizytówką - to, co klient na niej znajdzie, będzie kojarzył z jakością i ogólnym wizerunek marki. Co więcej, źle skonstruowana strona www pod względem nawigacji sprawia, że użytkownik może mieć trudność w odnalezieniu się na niej, co może spowodować jej szybkie opuszczenie.

Drugim, niezwykle ważnym elementem, jest także sama zawartość strony internetowej. Klient odwiedza ją tak, jakby odwiedzał stacjonarny sklep, biuro czy gabinet w poszukiwaniu informacji, produktów lub usług. Poza treściami tekstowymi, warto zamieszczać także video oraz grafiki, które są znacznie łatwiejsze w odbiorze i o wiele bardziej atrakcyjne z punktu widzenia internauty. Dlatego, niezależnie od charakteru naszej branży, niezbędne jest, aby użytkownik znalazł na naszej witrynie www dokładnie to, czego poszukuje. W przeciwnym razie opuści portal i nie skorzysta z naszej oferty.

Portal internetowy to jednak nie tylko to, co widzimy na pierwszy rzut oka. Zarówno treści, jak i sam kod strony jest tworzony w taki sposób, aby zadbać o jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Wszystkie te działania, z których często nie zdajemy sobie sprawy, a które wpływają na większą ilość wejść na naszą witrynę www nazywamy SEO (z ang. Search Engine Optimization). Całość powinna jednak być stworzona w taki sposób, aby była odpowiednio pozycjonowana, ale także atrakcyjna dla naszych potencjalnych odbiorców.

Dlaczego warto mieć stronę internetową?

Użytkownik poszukujący informacji w sieci trafia na witrynę, która pojawiła się w wynikach wyszukiwania. Jest to moment, w którym pierwszy raz odwiedza naszą stronę www i już od tego momentu zaczyna budować na jej temat pewien wizerunek. Istnieją także sklepy, które funkcjonują wyłącznie w sieci, nie posiadając stacjonarnego lokalu. Dlatego stworzenie wirtualnego portalu jest niezwykle istotne dla budowania wizerunku, zaufania oraz świadomości marki.

Za pośrednictwem witryny www użytkownicy mogą znaleźć dane kontaktowe, adres, ofertę czy opinie innych klientów. Co więcej, umieszczając na niej bloga, możemy także wyjść naprzeciw klientom, oferując im treści zgodne z jego zainteresowaniami, a przede wszystkim wzmocnią naszą pozycję eksperta w danej branży.

Masz pytania? Napisz do nas!

SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ!