Jest to bardzo profesjonalny serwis komputerowo-sieciowy !! Fachowa wiedza i pelny zakres uslug. Proklienckie podejscie !! Bardzo polecam !
Napisz do nas
Zadzwoń do nas 24/7
Godziny otwarcia
Czynne całodobowo
Każde przedsiębiorstwo, zarówno mniejsze start-up'y, jak i większe firmy z kilkunastoletnim doświadczeniem potrzebują profesjonalnej obsługi IT. To dzięki odpowiednio przygotowanej infrastrukturze możliwe jest stworzenie bezpiecznego i komfortowego system
Każde przedsiębiorstwo, zarówno mniejsze start-up'y, jak i większe firmy z kilkunastoletnim doświadczeniem potrzebują profesjonalnej obsługi IT. To dzięki odpowiednio przygotowanej infrastrukturze możliwe jest stworzenie bezpiecznego i komfortowego systemu, który nie tylko przechowuje dane, ale także pozwala na profesjonalny kontakt z klientami, działania marketingowe w sieci, komunikację wewnętrzną pracowników, a także rozliczenia czy wewnętrzne systemy CRM. Właśnie dlatego tak ważne jest zaprojektowanie, a następnie wdrożenie rozwiązań, które będą skrojone na miarę potrzeb danego przedsiębiorstwa. Jednym z coraz chętniej wybieranym rozwiązaniem jest outsourcing IT firmy – na czym polega i dlaczego jest korzystniejszy, z punktu widzenia przedsiębiorstwa niż informatyk na etacie? O tym dowiedzą się Państwo właśnie tutaj!
W tradycyjnym modelu, który jeszcze do niedawna stosowany był przez większość przedsiębiorców zarówno w Polsce, jak i na świecie, do obsługi informatycznej istniał osobny dział. Jego działania polegały na wdrożeniach niezbędnych systemów, połączeniach sieciowych i innych rozwiązaniach, niezbędnych marce do realizowania swojej misji. Tak stworzony zespół specjalistów był zatrudniony na stałe jako jeden z działów przedsiębiorstwa, co znacznie wpływało na jego finanse. Okazuje się, że dużo bardziej korzystnym, z finansowego punktu widzenia, dla firmy jest outsourcing IT.
Obsługa informatyczna polega zatem już nie na tworzeniu własnego zespołu kilku profesjonalistów, często specjalizujących się w odrębnych gałęziach informatyki. Outsourcing IT dla firm pozwala zawsze liczyć na pomoc specjalistów w ramach współpracy z zewnętrzną firmą.
Jak outsourcing działa to w praktyce? Wyobraźmy sobie sytuację, w której właściciel nowego start-up'u podpisał umowę wynajmu lokalu biurowego i potrzebuje pomocy w wyborze odpowiedniego sprzętu, oprogramowania i systemów, jakie będą mu niezbędne do pracy. A może kilkuletnie przedsiębiorstwo rozszerza swoją działalność i potrzebuje bardziej zaawansowanych technologicznie rozwiązań? Albo w trakcie niezwykle intensywnego dnia nagle oprogramowanie lub podłączone sprzęty przestały działać? Niezależnie od zaistniałej sytuacji, outsourcing IT jest odpowiedzią na każdą z nich. Obsługa IT obejmuje bowiem zarówno prace związane z zaprojektowaniem i wdrożeniem wszelkiego rodzaju systemów, pomoc w rozbudowaniu już istniejącej infrastruktury, jak i bieżącą obsługę związaną z wszelkiego rodzaju usterkami i awariami.
Do podstawowych korzyści outsourcingu należy oczywiście oszczędność. Redukcja kosztów związana będzie bowiem z rezygnacją z tworzenia osobnego działu kilku specjalistów w różnych dziedzinach, którzy zatrudnieni są na stałe, a z ich pomocy przedsiębiorstwo korzysta bardzo sporadycznie, jednocześnie regularnie opłacając ich wynagrodzenia.
W przypadku, gdy w przedsiębiorstwie nie ma osobnego działu, natomiast jeden z pracowników zajmował się obsługą spraw związanych z kwestiami informatycznymi, zostaje on od nich całkowicie odciążony. Przedsiębiorstwo podpisujące umowę z marką zajmującą się outsourcingiem IT w zamian zyskuje specjalistę, który może skupić swoją uwagę na innych, niezwykle ważnych dla firmy obowiązkach.
Outsouring IT to także doskonałe rozwiązanie w przypadku awarii, które mogą zdarzyć się nie tylko w trakcie dnia, ale również nocy. Specjaliści działający w ramach obsługi informatycznej firm są do Państwa dyspozycji niezależnie od dnia ani godziny. Dzięki temu nawet największa awaria nie jest w stanie stanąć na przeszkodzie rozwojowi i dobremu wizerunkowi Państwa biznesu.
Ale nie tylko! Outsouring IT to także szereg usług, z jakich możemy skorzystać, a są wśród nich:
- projektowanie i wdrażanie systemów, oprogramowań oraz instalacja urządzeń,
- doradztwo w wyborze odpowiednich rozwiązań,
- audyty wewnętrzne,
- konfiguracja sieci komputerowych,
- odzyskiwanie danych,
- pomoc w rozbudowywaniu infrastruktury sieci i urządzeń
- pomoc zdalna i stacjonarna.
Jak widać, informatyczna obsługa firm to szeroki zakres usług, które dopasowywane są do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa. Co niezwykle istotne, korzystając z outsourcingu IT mają Państwo pewność, że prace realizowane będą zawsze przez doświadczonych informatyków.