Profesjonalne podejście do usługi i klienta. Firma godna polecenia i zaufania! Fachowa obsługa i konkurencyjne ceny! Polecam!
Napisz do nas
Zadzwoń do nas 24/7
Godziny otwarcia
Czynne całodobowo
Każdy przedsiębiorca chce, aby jego stronę odwiedzała jak największa liczba internautów zainteresowanych jego ofertą. Dlaczego ma to tak ogromne znaczenie i jak sprawić, aby cieszyć się dużymi zasięgami witryny? O tym dowiedzą się Państwo w naszym artykul
Każdy przedsiębiorca chce, aby jego stronę odwiedzała jak największa liczba internautów zainteresowanych jego ofertą. Dlaczego ma to tak ogromne znaczenie i jak sprawić, aby cieszyć się dużymi zasięgami witryny? O tym dowiedzą się Państwo w naszym artykule, do którego przeczytania serdecznie zapraszamy!
W dobie internetu, witryna jest miejscem, w którym potencjalny klient ma pierwszy raz styczność z naszą firmą. Stanowi ona zatem wizytówkę naszej działalności i może zadecydować o tym, czy odbiorca skorzysta z naszej oferty, czy poszuka innej firmy. Ruch na stronie jest zatem tożsamy z zainteresowaniem naszymi usługami lub produktami – im więcej klientów, tym większa szansa na większe zyski z prowadzonej działalności. Jednak sprawa nie jest tak prosta, jak w przypadku stacjonarnych sklepów czy lokali usługowych, gdzie wystarczy odpowiednie oznakowanie, umieszczenie kasetonu czy oklejenie szyb, aby cieszyć się doskonałą widocznością oraz możliwością budowania wizerunku. W przypadku internetu są to zdecydowanie bardziej skomplikowane działania, które krok po kroku pozwalają budować lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie - zwiększyć zasięgi witryny.
W ostatnim zdaniu już nieco uchyliliśmy rąbka tajemnicy. Najważniejszym elementem zwiększenia ruchu odwiedzających naszą stronę internautów jest zadbanie o jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak to działa? Klient wpisując w wyszukiwarce daną frazę związaną z działalnością naszej firmy np. “usługi reklamowe” otrzyma listę wyników. Ważne, aby nasza firma na liście była jak najwyżej - to te wyniki są najczęściej klikane przez internautów. O ile prowadzimy sklep internetowy, pojawienie się naszej strony wysoko w wynikach jest jak najbardziej możliwe. W przypadku mniejszych, lokalnych punktów handlowych lub usługowych możemy także wykorzystać metodę lokalizacji. Wówczas wystarczy, że klient wpisze w okienku wyszukiwania “fryzjer Rzeszów”, aby pojawiła się lista fryzjerów z Rzeszowa - dzięki odpowiednim działaniom content marketingu, pozycjonowania czy płatnym reklamom, w pierwszych wynikach może znaleźć się właśnie nasza firma. A pamiętajmy, im wyżej, tym lepiej!
Najłatwiejszym, choć nie zawsze najtańszym, rozwiązaniem na zwiększenie zasięgów jest wykupienie płatnych reklam Google Ads. Dzięki kampanii reklamowej Google mamy pewność, że nasza witryna będzie pojawiała się na samej górze wyników wyszukiwania. To rozwiązanie jest jednak niestabilne i tymczasowe. Co to oznacza? To, że w momencie, gdy zrezygnujemy z usługi, link do naszej witryny może poszybować w dół listy, a nawet na kolejne strony wyników.
Dlatego najlepszym rozwiązaniem na poszerzanie zasięgów są stałe i regularne działania w ramach pozycjonowania oraz content marketingu. Wszystkie razem sprawiają, że link do naszej witryny będzie systematycznie podnosił się o kolejne wyniki, umożliwiając pojawienie się po jakimś czasie nawet na pierwszej pozycji. Do działań mających wpływ na budowanie grona odbiorców należy również założenie kont w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn. Warto tworzyć treści zgodne z zasadami SEO na stronie oraz wzbogacić witrynę o bloga, w którym internauci znajdą ciekawe treści oraz odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Kolejnym elementem, o jaki warto zadbać, chcąc zwiększyć zasięgi swojej witryny internetowej, są kampanie mailingowe, artykuły sponsorowane w prasie branżowej czy założenie kont w katalogach biznesowych takich jak np. Panorama Firm. Najważniejszym aspektem, mającym pośredni wpływ na poszerzanie zasięgów witryny, jest natomiast szeroko pojęte pozycjonowanie. Jest to szereg działań opartych zarówno na optymalizacji witryny w taki sposób, aby zapewnić unikalne treści, pisane zgodnie z zasadami SEO (brak duplikatów, dobór odpowiednich słów kluczowych, formatowanie), ale także zapewnienie stronie odpowiedniego linkbuildingu.
Wszystkie powyższe działania razem wdrożone sprawiają, że zwiększanie zasięgów jest jak najbardziej możliwe i pozwolą budować coraz większą grupę potencjalnych klientów.